.

Isnin, 18 Oktober 2010

Majikan Cari Pekerja

Mencari Pekerja

Syarat Jawatan Yang Ingin Diiklankan

•      Mematuhi Syarat Perintah Gaji Minima 2012 (Tidak kurang RM1,100.00)
•      Jawatan yang berasaskan gaji dan bukan komisyen


Kepada Majikan yang ingin mendapatkan calon untuk mengisi kekosongan jawatan di Syarikat mereka, Tuan/ Puan boleh mengiklankan jawatan kosong di laman web  www.jobsmalaysia.gov.my .Sila pastikan anda mempunyai Akaun Jobsmalaysia sebagai majikan.

Sila klik link Borang Kekosongan dibawah untuk diiklan di Media Sosial Jobsmalaysia Kelantan (Sila pastikan iklan kekosongan telah diiklankan didalam portal Jobsmalaysia)

BORANG JAWATAN KOSONG UNTUK IKLAN DI MEDIA SOSIAL JOBSMALAYSIA KELANTAN

•       Email :


Untuk majikan yang berminat menggajikan pekerja OKU (Orang Kurang Upaya sila daftar di link Kekosongan Jawatan OKU


atau

•       o      En Faiz Daud (019-6361342)

atau

•       Hadir Sendiri Ke Pejabat Kami Di :-

º   JobsMalaysia Centre (JMC)
               Tingkat 3, Bangunan UTC), (Belakang KB Mall)
               Jalan Hamzah,
               15050 Kota Bharu.



Semua kemudahan yang disediakan 
tidak dikenakan sebarang bayaran.

















82 ulasan:

  1. Sudah bertahun apply kerja melalui jobsmalaysia tetapi malangnya, temuduga pun tak pernah panggil!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minta hubungi Pusat JobsMalaysia Kota Bharu di 09-7419878, kami juga ingin tahu punca mengapa Tuan/ Puan tidak pernah di panggil.

      Padam
    2. Assalamualaikum wbt. Saya mewakili Maya Home Property mencari pekerja sebagai peguam syarikat di pejabat Seri Kembangan. Sekiranya anda berminat dan memenuhi syarat kelayakan, sila hubungi saya di talian 013-6020980. Sekian terima kasih

      Padam
  2. mungkin tdk menepati syarat2 yang dikehendaki oleh majikan

    BalasPadam
  3. sy ada diploma,thn 2008 lg,
    tp susah jgk dpt kerja..slogan
    "anok kelatae bulih krejo belako"??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minta hubungi Pusat JobsMalaysia Kota Bharu di 09-7419878, kami ingin tahu sebab mengapa Tuan/ Puan gagal mendapat kerja setelah lebih 4 tahun tamat belajar, ada yang mesti diperbetul.

      Padam
  4. Kami, The Eastern Garment Mfg Co (Kelantan) Sdn Bhd mengakui bahawa JMC banyak membantu syarikat kami dalam mendapatkan pekerja. Tinjauan yang kami jalankan pada tahun 2011 menunjukkan 42% pekerja kami mengetahui syarikat kami mempunyai jawatan adalah melalui JMC atau hebahan yang dibuat oleh kenalan mereka yang melayari blog ini. Kami akui juga bahawa JMC memang membuka dan banyak membantu majikan seperti kami. (Khairol-Pegawai Sumber Manusia Kumpulan Esquel)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih En Khairol dan juga majikan-majikan yang sudi menggunakan blog kami sebagai medium untuk mendapatkan pekerja. Juga kepada pencari-pencari kerja yang mendapatkan maklumat kekosongan jawatan dan memohon kepada majikan-majikan berkenaan. Tiada pekerja dan majikan, tiadalah kami. Terima kasih semua. Selamat Tahun Baru 2013. Anok kelatae biar buleh krejo belako.

      Padam
  5. Saya wakil dari Krai D'sign sebuah company yang membuat urusan perniagaan papan iklan, banner,business card,rubber stamp dan lain-lain mencari pekerja lelaki dan perempuan dengan kadar segera. Antara jawatan kosong yang ditawarkan adalah pereka grafik, pekerja am dan kerani.Bagi yang berminat untuk memohon jawatan yang dinyatakan bolehlah menghubungi pihak kami dengan menghantar resume ke kdsb_hq@yahoo.com atau menghubungi pejabat 09-9668767 dengan kadar segera..gaji boleh dirunding..by:Nurul Ain

    BalasPadam
  6. Krai D'Sign menawarkan Jawatan Kosong untuk Pereka Grafik dengan kadar segera.

    4 kekosongan
    Tempat kerja:Gua Musang, Kuala Krai, Jeli
    Gaji:1xxx
    Kelayakan: Mahir menggunakan Adobe Photoshope dan Adobe Illustrator
    email:kraidsignsdnbhd@yahoo.com
    N/p:013 9818767

    Bagi yang berminat bolehlah menghantarkan resume ke alamat email yang telah dinyatakan atau terus meneleon pihak kami.Terima kasih jmc:)

    BalasPadam
  7. Apabila dihantar borang kekosongan jawatan, mohon kerjasama dari pihak JMC Kota Bharu untuk mempercepatkan proses kemasukan untuk pengiklanan jawatan kosong agar memudahkan pihak kami mendapat maklumbalas.Kerjasama dari pihak tuan saya mengucapkan ribuan terima kasih.

    BalasPadam
  8. jawatan kosong pengasuh di kuala lumpur, gaji basic rm900 tak campur overtime, penginapan disediakan, kalau dari kelantan tiket bas boleh dapat pemulangan wang, rm200 diberikan pada bulan pertama tanpa tolak gaji, syarat; 18-50tahun, spm, pmr, suka kanak2, sms 0182718061 marzuki.

    BalasPadam
  9. salam.. saya mahu cari kerja housekeeping hotel. minat kerja kososng sy.

    BalasPadam
  10. salam...,saya dh mohon spa n job malaysia ni lama dh..,asenya start hbis spm sapai la saya hbis diploma hbis degree.,dari ipta yg mmg bumiputera ja.tp x pernah pun dpt pangilan temuduga drp goverment.saya sentiasa update permohonan saya.saya hairan la.,cmne org yang bidang yang berlainan tp blh dpt pangilan temuduga drp jwtan yg berlainan.saya juga ada pengalaman kerj.saya x tau la dimana kecilapan permohonan saya.tgk akaun aktif tp cam musykil la..,x kan la drp thun 2003 sya hbis spm n segingga sekaran x pernah saya dpt sebarang pengggilan drp gorvement utk interview.interview je pun saya dh bersyukur.pelik tp benar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harap Tuan/ Puan menghubungi pihak SPA terus untuk bertanyakan status permohonan Tuan/ Puan. Semua urusan panggilan temuduga dan pengambilan kerja adalah terletak dalam tugas dan bidang kuasa pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Hubungan JobsMalaysia dan SPA hanyalah sekadar 'link' sahaja.

      Padam
    2. kami di shaliscare nursing and service, mengiklankan jawatan kosong jururawat dan pembantu jururawat.jika berminat boleh emeilkan resume di shaliscare77@gmail.com

      Padam
  11. semoga ada rezeki nanti dapat panggilan interview drp gov n dpt masuk gov dengan cara yg halAl n jUJUR sekian terima kasih.

    BalasPadam
  12. sye fresh graduate dploma kujururawatan ingin mncari kerja kosong jururawat...tel 0177023378

    BalasPadam
    Balasan
    1. jururawat, bleh juga send resume ke hospital. kalau di kelantan, g hantar by hand pn boleh. ada rezeki nt dipanggil temuduga.

      Padam
    2. kami di shaliscare nursing and service memerlukan jururawat yang masih belum dapat kerja dan fresh grauduate, mana-ma yg berminat boleh emailkan resume di shaliscare77@gmail.com atau contact terus pihak kami 0139811769.

      Padam
  13. Saya baru menghantar borang mengisi jawatan kosong ke email jmc.. harap tuan memaparkan iklan syarikat kami.

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  16. Saya lulusan diploma makmal perubatan,tamat pengajian januari 2013. ingin mencari kerja di area gua musang, harap ada kekosongan di mana mana syarikat, xkisah kerja kerani pun, janji halal dan gaji berpatutan untuk di gunakan pada zaman sekarang-0139061489

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  18. Saya baru menghantar borang mengisi jawatan kosong ke email jmc.. harap tuan memaparkan iklan syarikat kami.

    BalasPadam
  19. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  20. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  21. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  22. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  23. Saya mencari jawatan sebagai System Analyst .... tapi belum jumpe pun lagi...
    x de rezeki betul la hehee... tq admin propose WEB ini.. amat berguna sekali buat saya...

    Bila la dapat balik keje kat kelantan ni...

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum...

    Syarikat kami menawarkan jawatan kosong dalam bidang insurans dengan SEGERA...

    JM Otomobil Sdn Bhd
    Lot 101, Jalan Dusun Muda,
    15200 Kota Bharu,
    Kelantan.

    Pernah bekerja dengan syarikat insurans dan mempunyai pengalaman dalam mengendalikan mesin / kiosk MyEg.... Kami memerlukan seorang Kerani Insurans yang mahir dalam bidang insurans....Gaji yang ditawarkan RM900.00...Kepada sesiapa yg berminat boleh hubungi terus ke syarikat kami 09-7479200....

    BalasPadam
  25. Selamat pagi...

    Syarikat kami menawarkan jawatan kosong sebagai "Sales Representative" dengan SEGERA...

    Evelantern Trading Sdn. Bhd.,
    Pt 2487-2488, Jalan Padang Tembak,
    Kawasan Perindustrian Pengkalan Chepa II,
    16100 Kota Bharu,
    Kelantan.

    Gaji yang ditawarkan RM1000.00 + komisyen + elaun...Kepada sesiapa yg berminat boleh hubungi terus ke syarikat kami012-4325771 atau email resume ke alamat wendylom@everlantern.com.

    BalasPadam
  26. kenapa x boleh nak apply? kenapa kluar "anda tidak layak untuk memohon jawatan ini''... sedangkan syarat-syarat dah cukup... pelik betul....

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum,

    Syarikat akn membuka sebuah kiosk di kbmall pd awal Disember 2013. Untuk itu kami memerlukan pekerja yang ada kemahiran dalam bidang seni kulinari samada sijil atau diploma ataupun berpengalaman bekerja di kedai kek.
    Gaji yang ditawarkan adalah RM900..

    Sekiranya berminat, sila hubungi no tel 013-9778283 utk keterangan lanjut.

    BalasPadam
  28. ingin mencari pekerjaa sbgai krew cabin atau kargo lapg terbang kalau boleh ltsip pkln chepa.jika ada kekosongan mhon nyatakan syarat dan kelayakan serta bila temuduga akan di adakan.0129503452

    BalasPadam
  29. saya baru saje lepas diploma kejurutereaan elektronik komunikasi(perhubngn).. saa sedang cari kerja..xkira kerja dalam bidang apa pom.asalkan lepasan diploma?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emailkan resume encik kpd kami
      Haziimkbzull@gmail.com

      Padam
  30. Saya ingin mencari pekerja sebagai "sales agent" Singer.

    Kerja tiada basic salary tetapi berlandaskan komisyen, insentif & peluang melancong ke luar negara. Latihan kemajuan diri disediakan.

    Kelayakan minima SRP/PMR. Berumur 18tahun keatas. Bertanggungjawab, rajin & amanah. Boleh membaca, menulis & mengira. Mempunyai kenderaan sendiri.

    Berminat hubungi: En. Nazri (012-9641455) @ En. Yamani (012-9399606)

    BalasPadam
  31. Knp gji yg ditwarkn di Kelate ni trlalu mureh sgt???? Bygkan lulusan diploma dan degree cuma gji RM900 sja di Kelate ni??? Knp di negeri
    lain blh lbih dri itu??? Adakah Kelate ni msih tdk maju lgi???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya setuju. Walhal kos taraf hidup di Kelantan dah lama meningkat. Semua barang termasuk makanan & minuman dah mahal. Bab nak gaji pekerja, rendah.

      Padam
  32. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  33. Assalamualaikum..

    Saya memerlukan pembantu rumah (maid) yang boleh menjaga seorang kanak- kanak (umur 2 tahun) dan seorang bayi (umur 4 bulan).
    - Makan & minum, penginapan disediakan.
    - Sanggup tinggal di Kuala Lumpur
    - Gaji boleh dirunding
    - Cuti akan diberikan

    Kerja dengan saya sangat simple dan saya seorang yang sangat fleksible.
    Jika berminat, sila hubungi saya 017 - 6641012 (Diyana).

    BalasPadam
  34. Jawatan Kosong Di Optaplus Sdn Bhd
    Jawatan Kosong Di Optaplus Sdn Bhd

    Majikan : Optaplus Sdn Bhd
    Alamat : Lot B4 & B5, Kompleks Kilang SME Bank 2, Kawasan Perindustrian II, Pengkalan Chepa, 16100 Kota Bharu
    Telefon : 09-7745006 (En Ruslan b Ab Wahab)
    Email : optaplus@yahoo.com

    Jawatan : Operator Teknikal (Trainee)
    Kekosongan : L = 5, P = 0, L/P = 0
    Kelayakan : SPM/ Sijil SKM
    Keterangan :
    • Mampu bekerja syif
    • Berminat untuk mempelajari teknikal/ pembuatan mesin-mesin plastik

    Jawatan : Kerani Am/ Grafik/ Artwork
    Kekosongan : L = 0, P = 1, L/P = 0
    Kelayakan : Sijil / Diploma
    Keterangan :
    • Sijil atau Diploma yang berkaitan
    • Kreatif di dalam bidang seni grafik dengan menggunakan adobe

    Jawatan : Electric Technician
    Kekosongan : L = 3, P = 0, L/P = 0
    Kelayakan : SPM
    Keterangan :
    • Mempunyai 2 tahun pengalaman dalam bidang blow moulding
    • Mampu bekerja syif dan 'on call'
    • Mampu melakukan permasalahan 'trouble shoot'

    Jawatan : Trainee Electric Technician
    Kekosongan : L = 3, P = 0, L/P = 0
    Kelayakan : Sijil SKM/ Diploma
    Keterangan :
    • Mampu bekerja syif
    • Berminat untuk belajar dan bekerja di dalam bidang pembuatan plastik

    Jawatan : Operator Pengeluaran
    Kekosongan : L = 0, P = 5, L/P = 0
    Kelayakan : SPM/ Sijil SKM
    Gaji : RM 0.00
    Keterangan :
    • Mampu bekerja syif
    • Berminat untuk belajar dan bekerja di dalam bidang pembuatan plastik

    # Calon yang ingin memohon sila hantar resume ke optaplus@yahoo.com atau hadir ke Pejabat Optaplus Sdn Bhd untuk mengisi borang

    BalasPadam
  35. salam, saya wakil dari syarikat protechnology sales and serivces.
    protechnology sales & services
    no 2665-B jalan kuala krai 15050 kota bharu kelantan
    09-7431101
    jawatan kosong : 3 kekosongan sebagai juruteknik
    -berminat untuk membaiki mesin fotostat
    -latihan akan diberikan
    -gaji boleh dirunding


    BalasPadam
  36. Draftman/ Arkitek diperlukan

    REKADINN PROPERTIES (M) SDN BHD
    PT 1091, Tingkat 1, Tmn Bendahara, Peng Chepa,
    16100 Kota Bharu, Kelantan
    - berpengalaman, sijil/ diploma
    -berpangalaman melukis working drawing, submission dengan majlis perbandaran
    -mahir dlm rendering, software 3D MAC
    - mahir photoshop, sketchup dll
    Email resume : rekadinn@gmail.com

    BalasPadam
  37. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  38. Assalamualaikum.. Saya , lepasan Diploma Kejuruteraan Awam Politeknik 7/2013, ingin memohon jawatan sebagai Penyelia tapak atau sebarang jawatan kosong yang ada. Saya sangat berharap untuk berada di dalam bidang kerja ini dan saya sangat berminat untuk menjadi seorang yang berpengalaman .Kerjasama dan jasa baik tuan Pihak Tuan Amatlah saya perlukan dan Hargai. Dengan itu saya sertakan nombor telefon untuk rujukan tuan. 0133108150..Assalamualaikum.

    BalasPadam
  39. Jawatan Kosong
    Technician (Pembantu Kedai)
    Perempuan
    Hantar Resume ke kedai
    **********************************
    MS COMPUTER CENTRE
    sebelah TNB machang
    machang, kelantan

    BalasPadam
  40. Jawatan Kosong
    Pengurus Jualan Kedai Komputer (Wanita)
    Juruteknik Komputer
    Penginapan Percuma
    Lokasi Changlun, Kedah
    **********************************
    IT GUARDIAN
    04-9242196 / 012-5822953 (Kak Rubi)

    BalasPadam
  41. Jawatan Kosong
    Pembantu Cyber Cafe di Smz Ikhlas
    Lelaki @ Perempuan
    S/47 1216-E, Jln Long Yunus 15200 Kota Bharu, Kelantan
    Boleh hantar resume @ call
    zeffanna@gmail.com
    014-5454157 @ 011-29377727

    BalasPadam
  42. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  43. Jawatan Kosong Web Application Sales Agent

    Majikan : Acutera Web Design
    Alamat : 531 , Berek 12, Jalan Abdul Kadir Adabi, 15200 Kota Bharu
    Email : admin@asf.net.my
    Web :
    http://acutera.safa.com.my
    http://asf.net.my
    http://safa.com.my

    SMS / Wasap : 09-9163077 (adabi)

    Jawatan : Web Application Sales Agent (part time)


    BalasPadam
  44. Jawatan Kosong Guru Tuisyen Sambilan Diperlukan Segera!
    Pusat Tuisyen Learning Port, Kota Bharu, Berek 12

    Pusat Tuisyen Learning Port Kota Bharu, sebuah pusat tuisyen moden di Kota Bharu yang mempunyai kelengkapan serba moden dan selesa. Diantara ciri2 utama Pusat Tuisyen Leraning Port :

    - Suasana pembelajaran yang modem
    - Nota berbentuk multimedia yang boleh diakses 24 jam
    - Ribuan soalan peperiksaan
    - Kelas tutorial dilengkapi papan interaktif LED tercangih

    Kami sedang mencari guru tuisyen yang berdedikasi dan mempunyai kreativiti yang tinggi untuk mendidik perlajar-pelajar tingkatan 4 dan tingkatan 5 (SPM 2015).

    - Bahasa Melayu
    - Bahasa Inggeris
    - Matematik
    - Sejarah
    - Sains
    - Matematik Tambahan
    - Fizik
    - Biologi
    - Kimia

    Sila hubungi :

    Fakhrul : 019-2563019
    Sarah : 019-2659019
    Adabi : 019-9163077
    email : company@lpkb.my
    FB Page : fb.com/lpkb.my
    Web : http://lpkb.my

    No 531, Tingkat 1,
    Jalan Hospital, Berek 12,
    15200 Kota Bharu,
    Kelantan.

    BalasPadam
  45. Assalam. DI mana kah saya boleh mendapatkan borang ni? Link yang diberi telah BROKEN

    BalasPadam
  46. Assalam
    Kami merupakan sebuah IT training centre yg bertauliah di PJ.Ingin mengadakan kursus IT Training Professional Certification Programme kepada sesiapa yg berminat.Kami sedang mencari graduan2 dalam bidang ITatau bukan IT tidak mengapa asalkan ada minat dlm teknologi.Turut juga menawarkan kpd pekerja2 dalam bidang IT untuk menambahkan lagi pemahaman dlm teknologi.Kursus ini disertakan sekali dengan sijil Professional IT yang sangat bermanfaat untuk kerjaya dalam bidang IT.

    Kursus IT :1)Networking 2)Programming
    Tempoh Kelas :3 minggu
    Bayaran :Ada

    Sukacita kami maklumkan kursus ini amat bermanfaat kepada pencari kerja dalam bidang IT kerana kami memberi peluang untuk memantapkan lagi penguasan dalam subjek berkenaan disamping sijil professional sekali yang memberi nilai tambah yang tinggi dalam bekerja dalam syarikat besar IT/mendapat gaji tinggi.

    Kami ingin mendengar dari pihak anda,sama ada berminat atau tidak bagi membolehkan kami menjalan kursus IT ini.Saya boleh dihubungi melalui no 013-3106414,atau emel:citylabstraining6@gmail.com

    BalasPadam
  47. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  48. Jawatan Kosong Kerani Diperlukan

    Majikan : Nazri Frozen Food & Trading Sdn Bhd
    Alamat : PT 642, jln jeram pasu, pdg pak amat, pasir puteh, kelantan.

    - boleh menggunakan komputer
    - boleh menggunakan excel,word
    - amanah, rajin
    - umur 23 - 30 tahun

    walk in interview 02 & 03 nov 2015 (isnin, selasa)
    jam 11.00am - 3.00pm

    gaji : rm 900+++
    boleh hubungi 0199559889 (pn ida)

    BalasPadam

  49. Kami sedang mencari pekerja sepenuh masa / separuh masa sebagai "Service Agent"
    Di bahagian Penjimatan Elektrik Rumah dan Premis Pejabat bersama syarikat LA GEnius Sdn. Bhd, Kota Bharu

    Kerja tiada basic salary tetapi berlandaskan komisyen, insentif & peluang mendapatkan pendapatan sehingga RM50,000 sebulan. Latihan kemajuan diri disediakan.

    Kelayakan minima SRP/PMR. Berumur 18tahun keatas. Bertanggungjawab, rajin, amanah dan bermotivasi serta boleh bekerja tanpa pengawasan
    Keutamaan kepada calon yg mempunyai kenderaan sendiri (Motorsikal/ Kereta)

    Berminat hubungi: Pn. Rosnani (018-2227022)

    BalasPadam

  50. Kami sedang mencari pekerja sepenuh masa / separuh masa sebagai "Service Agent"
    Di bahagian Penjimatan Elektrik Rumah dan Premis Pejabat bersama syarikat LA GEnius Sdn. Bhd, Kota Bharu

    Kerja tiada basic salary tetapi berlandaskan komisyen, insentif & peluang mendapatkan pendapatan sehingga RM50,000 sebulan. Latihan kemajuan diri disediakan.

    Kelayakan minima SRP/PMR. Berumur 18tahun keatas. Bertanggungjawab, rajin, amanah dan bermotivasi serta boleh bekerja tanpa pengawasan
    Keutamaan kepada calon yg mempunyai kenderaan sendiri (Motorsikal/ Kereta)

    Berminat hubungi: Pn. Rosnani (018-2227022)

    BalasPadam

  51. Kami sedang mencari pekerja sepenuh masa / separuh masa sebagai "Service Agent"
    Di bahagian Penjimatan Elektrik Rumah dan Premis Pejabat bersama syarikat LA GEnius Sdn. Bhd, Kota Bharu

    Kerja tiada basic salary tetapi berlandaskan komisyen, insentif & peluang mendapatkan pendapatan sehingga RM50,000 sebulan. Latihan kemajuan diri disediakan.

    Kelayakan minima SRP/PMR. Berumur 18tahun keatas. Bertanggungjawab, rajin, amanah dan bermotivasi serta boleh bekerja tanpa pengawasan
    Keutamaan kepada calon yg mempunyai kenderaan sendiri (Motorsikal/ Kereta)

    Berminat hubungi: Pn. Rosnani (018-2227022)

    BalasPadam
  52. awatan Kosong Kerani Diperlukan

    Majikan : Nazri Frozen Food & Trading Sdn Bhd
    Alamat : PT 642, jln jeram pasu, pdg pak amat, pasir puteh, kelantan.

    - boleh menggunakan komputer
    - boleh menggunakan excel,word
    - amanah, rajin
    - umur 23 - 30 tahun

    segera
    gaji : rm 900+++
    boleh hubungi 0199559889 pn ida

    BalasPadam
  53. JAWATAN KOSONG : DRAUGHMAN
    Kelayakan : Sijil / Diploma Senibina (Architecture)
    Berpengalaman atau Separa Pengalaman

    Majikan : SHAH ARCH SDN. BHD.
    Alamat : 6434-C, Jalan Raja Dewa, Kota Bharu, Kelantan

    "Temuduga Terbuka"
    Pegawai untuk di hubungi : Fakaruddin / Mohamad Shairy
    Tel : 09 7405040
    email : shaharch.kb@gmail.com

    BalasPadam
  54. JAWATAN KOSONG : PEGUAM
    Kelayakan : Sarjana Undang - Undang
    Berpengalaman sekurannya 1 tahun keatas

    Majikan : ROSHAMSHUL & ZULFIKAR
    Alamat : LOT1265, TAMAN SRI AMAN, JALAN SUNNI, KUBANG KERIAN, 16150 KOTA BHARU, KELANTAN.

    Terbuka pada mana-mana LELAKI/PEREMPUAN.
    Kelayakan Permohonan : Sarjana Muda Undang-Undang
    Keterangan :
    1. Berpengalaman Untuk Menguruskan Pejabat Peguam Termasuk Pentadbiran.
    2. Keutamaan Kepada Calon-calon yang Berpengalaman Dalam Bidang Permasaran.
    3. Mempunyai Lesen Kenderaan
    4. Berketerampilan Kemas

    #Calon - calon yang berminat boleh hubungi EN. Zulfikar pada talian 019- 912 3777 untuk temuduga. Kemasukan SEGERA.

    BalasPadam
  55. asalamualaikum

    Program Latihan Industri(latihan sepenuh mase)gaji lumayan boleh mencecah 1000 lebih
    kami sedang mencari permohon warga tempatan yg ingin menyertai program latihan industri sepenuh mase dalam tempoh dari 3 hingga 6bulan atau sehingga diserap oleh pelanggan sebagai pekerja tetap bagi penduduk yang tinggal di malaysia.

    syarat-syarat yang diperlukan ialah
    -umur dalam lingkungan 18-35
    -lepasan pmr /spm kolej
    -pengalaman tidak diperlukan
    -boleh mengikuti latihan dikawasan perindustrian bebas bayan lepas,pulau pinang
    -sihat tubuh badan
    -mempunyai pengakutan sendiri
    -boleh berkerja 12jam sehari 6 hari seminggu
    -boleh berkerja shif pagi/malam
    -boleh mula latihan(kerja) segera

    untuk pertanyaan sila hubungi

    en aziz :017-3120516

    BalasPadam
  56. ====================================
    JOB VACANCY JOB VACANCY JOB VACANCY
    ====================================
    .
    AKAS Legacy Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang mengeluarkan produk kecantikan dan kesihatan dengan nama ELISS. Kami mempunyai 9 produk dan beroperasi di Bukit Indah, Ampang, Selangor. (10 minit dr Ampang Waterfront). 6 Kekosongan Jawatan DIPERLUKAN SEGERA
    .

    Jawatan Kosong: Graphic Designer
    ============================
    Bilangan Kekosongan : 1 sahaja
    .
    Skim Gaji :
    - Basic + Bonus Tahunan
    - Tempoh Percubaan : 3 bulan.
    - Waktu bekerja:
    8.30am to 5.30pm Isnin – Jumaat
    .
    KELEBIHAN LAIN
    ---------------------
    - Annual TRIP
    - Bonus Tahunan
    - Kenaikan gaji tahunan
    - Elaun Makan
    - Elaun Pengangkutan
    - EPF & SOCSO
    .
    ===============================
    Kriteria pekerja yang diperlukan ialah :
    ===============================
    .
    - Kelulusan Diploma @ Ijazah
    - Mempunyai laptop
    - Jujur, Amanah, Peramah.
    - Kreatif, Kreatif dan Kreatif
    - Mahir dalam Adobe Photoshop , Illustratur (ai), Fireworks dan Photography
    - Boleh menghasilkan design dengan cepat
    - Ada passion yang tinggi dalam bidang grafik design
    - Basic digital video editing skills is an advantage
    - Tiada masalah mengikut arahan dan boleh bekerja sendiri.
    .
    ==========
    Skop Kerja :
    ==========
    .
    - Membuat grafik untuk pemasaran produk
    - Membuat grafik untuk ‘contents’ purposes
    - Mengemaskini laman web HQ
    - Lain-lain kerja adhoc yang diberikan oleh pihak atasan.
    - Penampilan bersih dan kemas, berdisplin, menepati masa dan jujur.
    .
    KEPERLUAN SEGERA
    .
    JIKA BERMINAT EMAILKAN RESUME KE : akaslegacy@gmail.com
    .
    * Mohon maaf, tolong jangan hantar resume jika anda tidak menepati mana-mana
    dari syarat di atas kerana permohonan anda pasti tidak akan dipertimbangkan.
    MOHON SEBARKAN MAKLUMAT INI.

    BalasPadam
  57. ====================================
    JOB VACANCY JOB VACANCY JOB VACANCY
    ====================================
    .
    AKAS Legacy Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang mengeluarkan produk kecantikan dan kesihatan dengan nama ELISS. Kami mempunyai 9 produk dan beroperasi di Bukit Indah, Ampang, Selangor. (10 minit dr Ampang Waterfront). 6 Kekosongan Jawatan DIPERLUKAN SEGERA
    .
    .
    Maklumat Kekosongan Jawatan
    ============================
    Jawatan : Junior Accountant
    ============================
    .
    Bilangan Kekosongan : 1 sahaja
    .
    Skim Gaji :
    - Basic + Bonus Tahunan
    - Tempoh Percubaan : 3 bulan.
    - Waktu bekerja:
    8.30am to 5.30pm Isnin – Jumaat
    .
    KELEBIHAN LAIN
    ----------------------
    - Annual TRIP
    - Bonus Tahunan
    - Elaun Makan
    - Elaun Pengangkutan
    - EPF & SOCSO
    .
    ===============================
    Kriteria pekerja yang diperlukan ialah :
    ===============================
    .
    - Minimum Ijazah dalam bidang Perakaunan
    - Jujur, Amanah, Amanah, Amanah, Peramah.
    - Pengalaman menggunakan perisian akaun (UBS, etc.).
    - Pengalaman bekerja sebagai akauntan
    - Berpengetahuan mengenai Company TAX dan pelaksanaan GST, dan menjamin ketepatan GST filling
    - Tiada masalah mengikut arahan dan boleh bekerja sendiri.
    .
    ==========
    Skop Kerja :
    ==========
    .
    - Menyediakan laporan bulanan dan tahunan syarikat (Penyata Pendapatan & Kunci Kira-kira)
    - Menguruskan Penyata Aliran Tunai syarikat
    - Berhubung dengan bank-bank, juruaudit, ejen cukai, setiausaha dan pihak-pihak lain mengenai hal-hal pematuhan berkanun.
    .
    ========================
    .
    KEPERLUAN SEGERA
    .
    JIKA BERMINAT EMAILKAN RESUME KE : akaslegacy@gmail.com
    .
    * Mohon maaf, tolong jangan hantar resume jika anda tidak menepati mana-mana
    dari syarat di atas kerana permohonan anda pasti tidak akan dipertimbangkan.
    MOHON SEBARKAN MAKLUMAT INI.

    BalasPadam
  58. =================================
    Jawatan : PA/HR/Admin Assistant
    =================================
    .
    Bilangan Kekosongan : 1 sahaja
    .
    Skim Gaji :
    - Basic + Bonus Tahunan
    - Tempoh Percubaan : 3 bulan.
    - Waktu bekerja:
    8.30am to 5.30pm Isnin – Jumaat
    .
    KELEBIHAN LAIN
    ---------------------
    - Annual TRIP
    - Bonus Tahunan
    - Kenaikan gaji tahunan
    - Elaun Makan
    - Elaun Pengangkutan
    - EPF & SOCSO
    .
    ===============================
    Kriteria pekerja yang diperlukan ialah :
    ===============================
    .
    - WANITA Sahaja
    - Kelulusan Diploma @ Ijazah
    - Mempunyai laptop
    - Jujur, Amanah, Peramah.
    - Mahir dalam pengendalian komputer terutamanya Microsoft Office dan Excel
    - Mempunyai skill dalam perakuanan adalah satu kelebihan
    - Tiada masalah mengikut arahan dan boleh bekerja sendiri.
    .
    ==========
    Skop Kerja :
    ==========
    .
    - Menguruskan kerja-kerja pengkeranian
    - Bertanggungjawab dalam urusan segala hal menguruskan pekerja, kebajikan pekerja, menyusun kerja setiap pekerja dan memastikan setiap pekerja melakukan kerja mengikut KPI yang ditetapkan.
    - Menguruskan “system file” syarikat dan sentiasa memastikan file syarikat berada di tempat sepatutnya dan menyusun setiap isi di dalam setiap file yang disediakan.
    - Mengetahui objektif syarikat dalam setiap perkara dan membantu urusan dengan customer berjalan dengan lancar.
    - Sentiasa berada di dalam pejabat dan menyediakan segala dokumen mengenai syarikat.
    - Membantu penyediaan dokumen, surat-menyurat dan pemfailan yang betul.
    - Lain-lain kerja adhoc yang diberikan oleh pihak atasan.
    - Penampilan bersih dan kemas, berdisplin, menepati masa dan jujur.
    .
    ========================
    .
    .
    TARIKH TUTUP PERMOHONAN : 31 Oktober 2016
    .
    JIKA BERMINAT EMAILKAN RESUME KE : akaslegacy@gmail.com
    .
    * Mohon maaf, tolong jangan hantar resume jika anda tidak menepati mana-mana dari syarat di atas kerana permohonan anda pasti tidak akan dipertimbangkan.
    .
    MOHON SEBARKAN MAKLUMAT INI.
    .
    Email sahaja. Wasap/PM tidak dilayan

    BalasPadam
  59. saya mewakili global teamgroup ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada blog JMC klntan terutama kakitangan yang mesra kerana membuat hebahan tentang kewujudkan syarikat saya sebagai syarikat traning center dalam bidang indusri ramai pemohon dari Kelantan menghubungi saya untuk bertanya..tq jmc kelanta...

    BalasPadam
  60. Assalamualaikum
    - saya sedang mencari pekerjaan baru selepas baru tamat kontrak dengan pihak Telekom 1 tahun 4 Bulan pada Oktober yang lalu
    - saya lulusan Diploma Kejuruteraan Mekanikal Rekabentuk dan juga mempunyai sijil Penyejukan & Penyamanan Udara
    - mempunyai pengalaman selama 2 tahun dalam bidang Maintenance
    boleh mula segera..... 019-3654326 Syack321@gmail.com

    tak sedap duk sajo malu ko mok ayoh....

    BalasPadam
  61. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  62. kami di sweet kinders child care centre putrajaya ingin mempelawa mereka yang berminat untuk menjadi guru taska/pengasuh/pembantu taska kami dalam kadar yang segera. kami memerlukan 5 orang yang mempunyai minat yang tinggi kepada kanak-kanak dan mampu berkerja bersama kanak-kanak. untuk perempuan melayu islam khususnya rakyat kelantan kerana pemilik adalah orang kelantan dan kebanyankan pelanggan juga rakyat kelantan yang tinggal di putrajaya,makan dan tempat tinggal disediakan selain kemudahan kwsp. kelayakan terbuka dari spm hingga ijazah. gaji adalah diantara 1000-1200 bergantung kepada kemahiran.hubungi 0129608817/0193257151..kami adalah taska yang berdaftar.

    BalasPadam
  63. JAWATAN KOSONG

    RADICARE (M) SDN. BHD. CAWANGAN KOTA BHARU

    A) Jawatan : Plumber (1 Kekosongan)
    Kelayakan : Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) - Sijil Perpaipan @ Sijil yang setaraf. (SKM, IKM) - Binaan Bangunan.
    Kelayakan lain : Mempunyai pengalaman dalam bidang berkaitan sekurang-kurangnya 2 tahun.

    B) Jawatan : Groundsman (Tukang Kebun) - (1 kekosongan)
    Kelayakan : PMR, SPM
    Kelayakan lain : Berpengalaman dalam bidang berkaitan. Boleh membaja, mahir mengunakan mesin rumput.

    Resume mail boleh dihantar kepada suzaliman@radicare.com.my atau dapatkan borang di Pejabat Radicare Cawangan Kota Bharu di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu. Tel : 09-7430063/64.

    TARIKH TUTUP : 19 Jan 2017.

    Terima kasih JMC Kelantan.

    BalasPadam
  64. Assalamualaikum dan salam sejahtera.
    Saya, Nur Nabilah Binti Mat Daud, pelajar tahun 3 Sains Gunaan (Statistik Gunaan), Universiti Sains Malaysia mencari tempat untuk menjalankan latihan industri selama 2 bulan di sekitar Kota Bharu yang akan bermula pada bulan Julai 2017. Sekiranya ada kekosongan di tempat tuan/puan, boleh hubungi saya di 014-8053552 atau nur_nabilah2606@yahoo.com. Terima kasih.

    BalasPadam
  65. JAWATAN KOSONG

    NEED REFUELING STATION
    JAWATAN : ACCOUNT CLERK
    GAJI : RM1000
    TEMPAT : TUNJUNG, KEDAI MULONG
    KELAYAKAN : BOLEH MENGGUNAKAN SISTEM PERAKAUNAN SQL,DAPAT MENYEDIAKAN FULL SET ACCOUNT, SEORANG YANG MULTASKING DALAM MENYIAPKAN APA JUA TUGAS YANG DIBERIKAN,DAPAT MENGURUSKAN FAIL DENGAN BAIK, DAPAT MENYEDIAKAN DOKUMEN ATAU SURAT MENYURAT SYARIKAT DAN DAPAT MEMBANTU SYARIKAT MENCAPAI OBJEKTIF YANG DITETAPKAN

    BERMINAT,
    WHATSAPP/CALL :01131233478

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum. Minta Puan dapatkan borang kekosongan jawatan di https://drive.google.com/file/d/0B98vKwzgyRsNanlYU2g5MTE3dEU/view?usp=sharing dan kembalikan kepada jmckotabharu@mohr.gov.my supaya iklan yang lebih sempurna dapat kami lakukan

      Padam
  66. Assalamualakum..nk tye admin blog..ada x kerja jadi guru agama..di sekolah swasta ke.

    BalasPadam
  67. Assalamualaikum..saya ada email mengenai iklan pengambilan pelajar praktikal..tp hingga skrg blum di iklankan

    BalasPadam

  68. JAWATAN KOSONG DI KOTA BHARU

    Sepakat Niaga (M) Sdn Bhd adalah sebuah syarikat Bumiputera yang menjalankan aktiviti perniagaan atas talian bagi produk-produk kesihatan dan kecantikan. Kami berpusat di Kota Bharu Kelantan.

    Sepakat Niaga mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan mengisi kekosongan jawatan berikut:

    SALES EXECUTIVE

    Elaun+Komisen : RM1500-RM4500

    Ringkasan Tugasan: Membuat jualan produk secara Online di pejabat shj,tidak perlu jumpa pelanggan. Latihan keusahawanan akan diberi oleh pihak syarikat

    Sila emelkan permohonan anda bersama RESUME ke sepakatniagahr@gmail.com

    Nyatakan Jawatan yang anda ingin mohon di ruangan SUBJEK/Tajuk Emel.

    Pihak kami akan hubungi anda untuk sesi temuduga melalui whatsapp.

    Sebarkan.

    Sekian, terima kasih

    HR Executive
    018-9494837 (Pn Fairuz)

    BalasPadam
  69. Jawatan Kosong Di Albaghdadi Learning Centre

    Majikan : Albaghdadi Learning Centre Panji

    Alamat : PT 796 Tingkat 1, Taman Sri Pauh Panji, 15100 Kota Bharu Kelantan

    Telefon : 013-9744453

    Jawatan : Guru al-Quran

    Kekosongan : L = 0, P = 4, L/P = 0

    Kelayakan : DIPLOMA/IJAZAH Pengajian Islam atau berkaitan

    *Lepasan SPM yang mempunyai latar belakang islamik dan berpengalaman boleh memohon

    Gaji : Boleh Dirunding

    Keterangan :

    • Boleh Mengajar al-Quran dan Tajwid

    • Boleh mengajar secara individu dan berkumpulan

    • Ada Kenderaan sendiri

    • Berumur 24 tahun dan ke atas

    • Tinggal di kawasan berdekatan di utamakan

    • Bertanggungjawab, berdedikasi dan berkemampuan bekerja di bawah pengawasan minimum

    # Cara memohon : Hubungi 013-9744453 atau tekan link ini http://GuruAlQuran.wasap.my
    # Tarikh Tutup : Segera

    " kerja adalah ibadah "

    BalasPadam
  70. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan? pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dll.. Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab. Kami adalah pemberi pinjaman swasta, memberi pinjaman kepada perniagaan dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan iaitu kadar faedah 2%. jika Berminat? Hubungi kami hari ini di ( kaiserpeter536@gmail.com ) dan dapatkan pinjaman anda hari ini
    salam,
    Pasukan pelaburan Kaiser Peter

    BalasPadam