.

Khamis, 8 Mac 2012

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gua Musang

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gua Musang

Majlis Daerah Gua Musang dengan sukacita mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut:

1. Penolong Pegawai Kesihatan persekitaran
2. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat
3. Pembantu Tadbir (Pengkeranian/ Operasi)
4. Pekerja Awam


Cara Memohon
  1. Permohonan hendaklah menggunakan borang permohonan MDGM yang boleh didapati di Majlis Daerah Gua Musang dengan harga RM3.00
  2. Setiap permohonan hendaklah dituliskan Nama Jawatan di bahagian atas sampul surat sebelah kiri
  3. Borang permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar kepada :-
Yang Dipertua,
Majlis Daerah Gua Musang
18300 Gua Musang
Kelantan

Tarikh tutup permohonan: 21 Mac 2012 (Jam 12.00 Tengah Hari)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan