.

Isnin, 19 November 2012

Jawatan Kosong Pegawai Tadbir Negeri Kerajaan Negeri Kelantan

Jawatan Kosong Pegawai Tadbir Negeri Kerajaan Negeri Kelantan

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan

Pegawai Tadbir Negeri


Cara Memohon Dan Tarikh Tutup :

Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat lantikan, taraf jawatan dan lain-lain lagi, sila layari laman web: www.spn.kelantan.gov.my

Permohonan hendaklah dibuat melalui Borang SPN KN. 1 yang boleh didapati di pejabat ini dengan harga RM1.00. Sila hantarkan permohonan anda ke alamat berikut :-

Setiausaha
Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan
Tingkat Bawah, Blok 6 Kota Darulnaim
15503 Kota Bharu.

Sebelum atau pada : 02 Disember 2012

Umur

1.     Calon-calon lantikan terus tidak kurang dari 18 tahun.
2.     Pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah kurang dari 54 tahun pada tarikh lantikan.

Am

1.     Pegawai-pegawai Kerajaan yang berkhidmat hendaklah mengemukakan borang permohonan mereka melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Peraturan 17, Peraturan-peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan) 2009 dan pastikan dihantar bersama dengan Kenyataan Perkhidmatan yang kemaskini dan Laporan Nilaian Prestasi 2011. Borang permohonan yang dikemukakan tanpa Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi akan ditolak.

2.     Tiap-tiap permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar berukuran Pasport, Salinan Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran, Ijazah, Diploma dan Sijil-sijil Persekolahan atau Dokumen /testimonial yang berkaitan.

3.     Permohonan yang lewat atau tidak menurut peraturan di atas tidak akan dilayan.

4.     Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temuduga.

5.     Sebarang pemberitahuan mengenai urusan seterusnya termasuk temuduga akan dimaklumkanmelalui Sistem Pesanan Ringkas (SMS) dan Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan. Tiada Surat akan dihantar.

6.     Pemohon yang tidak menerima apa-apa jawapan selepas 6 bulan daripada tarikh tutup permohonan hendaklah menganggap permohonannya tidak berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan