.

Khamis, 20 Disember 2012

Iklan Jawatan Kosong FRIM

Iklan Jawatan Kosong Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM)

Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), sebuah agensi penyelidikan utama dalam bidang perhutanan negara ini di bawah Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar mempelawa calon-calon yang berkelayakan, komited dan bertanggungjawab untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

No.
Jawatan
Gred
Kekosongan
Taraf Jawatan
1
Penolong Pegawai Penyelidik
Q27
1
Kontrak
2
Pembantu Penyelidik
Q17
1
Kontrak
3
Pekerja Awam
R1
2
Kontrak

Cara Memohon

Semua permohonan hendaklah dibuat melalui Borang BPSM/1/1 pindaan 2 yang boleh dimuat turun daripada laman web Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM). Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah ditulis Nama Jawatan dibahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dihantar kepada Bahagian Sumber Manusia, Blok B3, Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM) 52109 Kepong, Selangor Darul Ehsan.

Tarikh Tutup Permohonan: 24 Disember 2012 (Isnin)

Nota: Borang Permohonan yang diterima selepas waktu pejabat 24 Disember 2012 akan direkodkan. Walau bagaimanapun borang tersebut tidak akan diproses.

Catatan Am

Hanya calon-calon yang layak sahaja akan dipanggil untuk saringan bagi urusan pelantikan. Pemohon-pemohon yang tidak menerima jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan tidak berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan