.

Ahad, 16 Disember 2012

Iklan Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia

Iklan Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia

Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia (Agensi dibawah Kementerian Penerangan, Komunikasi Dan Kebudayaan Malaysia) Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun dan tidak melebihi 54 tahun semasa iklan ditutup serta berkelayakan dan bermotivasi tinggi untuk mengisi jawatan berikut di Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia:-


Bil
Jawatan
Gred
1.
Jurutera (Awam / Mekanikal)
J41
2.
Juruteknik (Awam / Mekanikal)
J17
3.
Pembantu Akauntan
W17


Cara Memohon:

1.     Permohononan hendaklah dibuat menggunakan Borang UPSM/BKP/2007 yang boleh diperolehi di Ibu Pejabat Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia atau dimuat turun daripada laman web http://www.kraftangan.gov.my

2.     Borang yang lengkap diisi hendaklah dihantar dan disertakan bersama-sama dengan salinan kad pengenalan, sijil kelahiran, salinan sijil persekolahan, sijil berhenti sekolah dan sijil-sijil berkaitan yang telah DISAHKAN. Permohonan lewat tidak akan dipertimbangkan.

3.     Permohonan dari mereka yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan mestilah melalui Ketua Jabatan masing-masing dengan menyertakan salinan Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi Tahunan terkini.

4      Sila nyatakan nama jawatan yang dipohon pada sebelah kiri sampul surat. Permohonan hendaklah dikemukakan selewat-lewatnya pada 24 DISEMBER 2012 (ISNIN) dan dialamatkan kepada:

Ketua Pengarah
Pebadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia
Seksyen 63, Jalan Conlay
50450 Kuala Lumpur
(u.p : Unit Pengurusan Sumber Manusia)

Tarikh Tutup Permohonan : 24 Disember 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan