.

Isnin, 19 Mei 2014

Jawatan Kosong Di CEP Resources Entity Sdn Bhd

Jawatan Kosong Di CEP Resources Entity Sdn Bhd

Majikan :          CEP Resources Entity Sdn Bhd
Alamat :           Lot 1781, Bukit Batu Bong, Bertam, 18300 Gua Musang
Telefon :          011-24272861 (Lisah)
Email :             cep.resources@gmail.com

Jawatan :         Pengurus Kuari
Kekosongan :    L = 1, P = 0, L/P = 0
Kelayakan :       Ijazah Forest Management/ Forest Resources Managment
Gaji :               RM 2500.00
Keterangan :
•      Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman

Jawatan :         Operator Mesin Pemprosesan Batu
Kekosongan :    L = 5, P = 0, L/P = 0
Kelayakan :       Sijil Mechanical Engineering
Gaji :               RM 2500.00
Keterangan :
•      Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman

Jawatan :         Kerani Pentadbiran
Kekosongan :    L = 0, P = 3, L/P = 0
Kelayakan :       Diploma Adminstrative Services
Gaji :               RM 1800.00
Keterangan :
•      Sekurang-kurangnya 5 bulan pengalaman

Jawatan :         Buruh Perkuarian
Kekosongan :    L = 10, P = 0, L/P = 0
Kelayakan :       PMR
Gaji :               RM 900.00
Keterangan :
•      Sekurang-kurangnya 5 bulan pengalaman


#       Permohonan boleh dibuat melalui www.jobsmalaysia.gov.my

#       Tarikh Tutup : 13 Jun 2014

" kerja adalah ibadah "
.

1 ulasan:

  1. Saya sangat berminat dengan kerjaya kapal tapi bagaimana saya hendak masuk pada waktu sekarang.saya sangat memerlukan pekerjaan perkapalan bagi mencapaiimpian saya. sila hubungi saya di nombor telefon 017-7118734

    BalasPadam