.

Selasa, 7 Julai 2015

Sistem Permohonan Jawatan Online Di FRIM

Sistem Permohonan Jawatan Online Di Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM)

Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), sebuah agensi penyelidikan utama dalam bidang perhutanan negara ini di bawah Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar mempelawa calon-calon yang berkelayakan, komited dan bertanggungjawab untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

Jawatan
Gred Jawatan
Taraf Perkhidmatan
Bilangan Kekosongan
Tarikh Tutup
Syarat Permohonan
Permohonan Online
ARKITEK LANDSKAP
J41
KONTRAK
1
16/07/2015

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temu duga. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup iklan ini hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Cara Memohon

Permohonan hendaklah dibuat melalui sistem permohonan jawatan dalam talian yang boleh diakses di laman sesawang Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM). Hanya permohonan yang dibuat melalui sistem permohonan dalam talian FRIM http://www.frim.gov.my/careers/ akan diproses.

Tarikh Tutup Permohonan : 16 Julai 2015 (Khamis)

Catatan Am

Hanya calon-calon yang layak sahaja akan dipanggil untuk menjalani proses saringan. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan