Rabu, 28 September 2016

Jawatan Kosong Di Esquel Malaysia (Kelantan) Sdn. Berhad

Jawatan Kosong Di Esquel Malaysia (Kelantan) Sdn. Berhad


16 ulasan:

  1. masaloh utamo nok kijo klate..kbykn majikan xdok otok...nok pekerjo ado diploma..ijazah...pengalaman paling kure bertahun2...tapi gak nok byar gaji muroh..xpade dga kelayakan..xpade dga kijo...
    pikir gak sikit!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy sokong kenyataan ni,,,,😯😯😯then sume kja nk hk ad pengalaman,,,,,,lgu mne dngn fresh graduade???klu sume pakat nk ambik hk ad pengalaman,,,,memang kami fresh graduade x kn kja smpai mati la

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. mu tu malas.. kijo nk sedap.. ngaji tok se.. baso bengong

      Padam
    4. Abv permata timur xleh oyak gtu.. gaji kalau taraf diploma ngeri2 lain dah cecah 2k lbh.. kelate bru 1k lbh.. tu bru diploma.. bakpo kelate bukan malaysia ko yg jd gaji muroh tu? Xjejas ngan kos sara hidup...

      Padam
    5. Abv permata timur xleh oyak gtu.. gaji kalau taraf diploma ngeri2 lain dah cecah 2k lbh.. kelate bru 1k lbh.. tu bru diploma.. bakpo kelate bukan malaysia ko yg jd gaji muroh tu? Xjejas ngan kos sara hidup...

      Padam
    6. Pusat bahasa permata timur kat pasir tumboh ni ko ? X bijok laa napok kecek gitu..

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Nak hok berpengalaman tu satu hal. Hok ad pengalaman ni nyo bui gaji mace xdok pengalaman

    BalasPadam
  4. diorang tak heran pun sebab sorang pergi sepuluh mari. dasar parasit belaka puak-puak ni

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Pahtu, kito maroh bilo keluar fakta kelate antaro negeri brpndapatan rendoh.. kito kato fakta tu saloh.. tp hakikatnyo ? Gaji 300 sbule pun ad lg dikelate ni..saloh sapo ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tolong Tuan beritahu kami majikan mana yang masih beri gaji RM300 sebulan? Siapa kah yang bekerja di tempat itu? Sila beri maklumat supaya tindakan dapat diambil

      Padam
  7. mmg bnda ni jd isu sejak lama dh, sbb 2 ramai rakyat klte trpksa kluar cari rezeki diluar, ape beza taraf hidup klate dgn di luar klate? xde beza sgt pn..melainkn xde tol je..hrga brg2 n minyk pn sama je..mkn kt sini pn hrga lebih kurg nga seblah luar, tp gaji cukup berbeza..grade gaji majikan di klate nk jauh berbeza, alasan majikan alaaa..keje di klate jah pun..kalau sebelah luar gaji fresh graduate eng. plg2 rendah pn starting rm 2.2k, brbanding d klate dgn plg rendah rm1.2k..sy cakap rate ni ikut pnglaman sndri n kwn2.. jauh beza 1k ni.. rasanya bill2 utiliti sama je..xde plak tnb,or syarikat air nk rendahkn rate ikut negeri..pymnt monthly kendraan pn sama je..

    BalasPadam