.

Isnin, 4 Disember 2017

Jawatan Kosong Di Damai Kuari Sdn. Bhd

Jawatan Kosong Di Damai Kuari Sdn. Bhd

Majikan :          Damai Kuari Sdn. Bhd
Alamat :           PT 6722, Mukim Relai, Daerah Chiku, KM 32, Lebuhraya K.Krai-Gua Musang, 18300 Gua Musang, Kelantan
Telefon :          09-9140119 (Mr Daniel Chong)
Email :             leelee@seribarat.com/osy8015@gmail.com/daniel.cwp@seribarat.com

Jawatan :         Pekerja Am (lokasi kerja : Gua Musang)
Kekosongan :    L = 2, P = 1, L/P = 0
Kelayakan :       SPM/setaraf
Gaji :               RM 1000.00-RM 1300.00
Keterangan :
•      Tinggal di sekitar kawasan
•      3 tahun pengalaman dalam kerja-kerja bahagian kuari/kilang premix
•      Menjaga maintenance mesin-mesin
•      Berumur 30 tahun ke atas
       
Jawatan :         Jurukimpal (Welder) (Lokasi kerja :  Gua Musang)
Kekosongan :    L = 2, P = 1, L/P = 0
Kelayakan :       SPM/setaraf
Gaji :               RM 1500.00-RM 2,500.00
Keterangan :
•      5 tahun pengalaman dalam kerja-kerja mengimpal (welding) struktur kilang kuari, ubahsuai bodi jentera berat/kenderaan
•      Berumur 28 tahun ke atas
•      Bekerja di kawasan Gua Musang

#       Cara memohon :  E-mel resume kepada ketiga-tiga alamat emel berikut :  leelee@seribarat.com, osy8015@gmail.com & daniel.cwp@seribarat.com

#       Tarikh Tutup : Segera



" kerja adalah ibadah "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan