.

Ahad, 26 Mei 2019

Jawatan Kosong Kerani

Jawatan Kosong Kerani

Majikan :          Muhamad & Co
Alamat :           PT 1459 Kg. Huda, Jln Sultan Yahya Petra, 15200 Kota Bharu, Kelantan
Telefon :          09-7651163 (En. Mohammad)
Email :             muhamadco.kotabharu@gmail.com

Jawatan :         Kerani Am
Kekosongan :    L = 0, P = 1, L/P = 0
Kelayakan :       SPM
Gaji :                RM 1100.00 (Boleh dirunding)
Keterangan :
•      Mempunyai kemahiran menaip dan menggunakan komputer (MS Word/Excel)
•      Boleh berkomunikasi dengan pelanggan 

#       Temu duga Terbuka pada setiap hari bekerja di pejabat Muhamad & Co

#       Tarikh Tutup : Segera..

" kerja adalah ibadah "
.

1 ulasan:

  1. Salam sejahtera Encik/Puan,
    Saya Amirah Syazleen Binti Mohd Noor ingin memberi tahu bahawasanya saya rasakan diri saya sesuai untuk menerima jawatan ini kerana, Saya mempunyai kebijaksanaan dan kemahiran menilai yang tinggi untuk mengenali serta mencari penyelesaian yang sesuai kepada sesuatu masalah yang sukar. Seterusnya,Saya mampu bekerja secara berpasukan dan boleh menyokong ahli-ahli pasukan yang untuk mencapai sesuatu visi dan misi yang seterusnya mampu meningkatkan produktiviti organisasi/jabatan saya.

    BalasPadam